Serviciile noastre
- Contabilitate financiară și de gestiune
- Consultanță financiar-contabilă și fiscală
- Personal, salarizare și Resurse umane
- Înființare societăți
Contabilitate financiară și de gestiune
Servicii de contabilitate primară:
- Emiterea și înregistrarea facturilor către clienți;
- Înregistrarea facturilor primite de la furnizori;
- Verificarea și reconcilierea soldurilor partenerilor (clienti și furnizori);
- Întocmirea registrului de casă și a documentelor primare ce stau la baza întocmirii acestuia;
- Întocmirea NIR-urilor, a bonurilor de consum, a notelor de transfer între gestiuni, a facturilor de ieșire și a avizelor de expediție sau de transfer între locații;
- Întocmirea deconturilor de cheltuieli;
- Verificarea corespondenţei soldurilor bancare cu cele înscrise în extrasele de cont;
- Întocmirea, completarea, înregistrarea, îndosarierea documentelor ce constituie baza înregistrărilor contabile;
- Întocmirea zilnică a registrelor contabile;
Servicii de contabilitate financiară:
- Calculul impozitelor și taxelor datorate bugetului de stat privind: impozitul pe profit/ veniturile microîntreprinderilor; impozitul pe salarii și contribuțiile sociale aferente salariilor; taxa pe valoarea adaugată, dividende;
- Întocmirea și depunerea declarațiilor fiscale privind: taxa pe valoarea adaugată, impozitul pe profit/impozitul pe veniturile microîntreprinderilor, salarii;
- Raportarea către conducerea societății situația privind indicatorii de performanță, situația patrimonială, situația datoriilor restante, situația creanțelor neîncasate;
- Evidența mijloacelor fixe;
- Informarea periodică și permanentă a conducerii asupra modificărilor din mediul economic și fiscal;
- Asistență și reprezentarea în cazul controalelor efectuate de către instituțiile publice din domeniu;
- Întocmirea dosarelor de finanțare și de leasing;
- Verificarea periodică a concordanței dintre impozitele și taxele datorate cu fișa pe plătitor;
- Obținerea certificatelor fiscale, constatatoare în scopurile solicitate de client;
- Întocmirea situațiilor financiare anuale și semestriale,
Servicii contabilitate de gestiune:
- Evidența global-valorică, cantitativ-valorică a stocurilor, întocmirea balanței analitice a stocurilor;
- Evidența analitică a obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe;
- Înregistrarea cheltuielilor ocazionate de activitatea de producție, executarea de lucrări și prestări de servicii;
- Determinarea costurilor prestabilite, determinarea costului efectiv de producție;
- Asistență în întocmirea dosarului de inventariere;
Servicii de contabilitate financiară:
- Raportarea privind modul de desfășurare a revizuirii și constatările identificate;
- Asistență în rezolvarea problemelor constatate;
- Corectarea erorilor de înregistrări contabile;
- Corectarea erorilor de calcul privind impozitele și taxele;
- Corectarea declarațiilor fiscale cu evidențele contabile și depunerea lor la administrația financiară;
- Refacerea balanțelor de verificare.
Ai nevoie de ajutor?
Dacă nu știi exact care este cea mai bună soluție pentru tine, trimite-ne un mesaj pentru a programa o consultație GRATUITĂ!
Personal, Salarizare și Resurse umane
- Calculul salarial;
- Generarea statelor de plată, tichete de masă, fluturași de salariu;
- Calculul concediilor medicale, concedii de odihnă, bonusuri, rețineri salariale;
- Întocmirea și depunerea dosarului de recuperare a sumelor din concediile medicale de la Casa de Sănătate;
- Întocmirea și depunerea dosarului pentru somajul tehnic;
- Întocmirea si depunerea declaratiilor aferente salariilor;
- Calcul și comunicarea impozitelor de plată aferente salariilor;
- Întocmirea și completarea contractelor individuale de muncă;
- Întocmirea tuturor actelor adiționale la contractul individual de muncă;
- Întocmirea deciziilor de încetare a contractului individual de muncă;
- Întocmirea și verificarea dosarelor de personal;
- Întocmirea fiselor privind evaluarea salariaților;
- Întocmirea fișei postului;
- Întocmirea regulamentului de ordine interioară;
- Întocmirea contractului colectiv de muncă;
- Întocmirea adeverințelor de salariat;
- Întocmirea rapoartelor pentru Institutul Național de Statistică;
- Înregistrarea în ReviSal a contractelor de muncă, modificări, acte adiționale, încetări ale acestora;
Consultanță financiar-contabilă și fiscală
- Consultanță privind reglementările naționale și internaționale, operaţiunile de import/export, codul vamal, evitarea dublei impuneri, tranzacţiile internaţionale;
- Consultanță privind legislația financiar-contabilă și fiscală (impozitul pe profit, impozitul pe venit, TVA, accize, etc.);
- Informare privind cuantumul si calculul obligatiilor de plată pentru impozitul pe venitul din salarii, contributii sociale, fonduri speciale, impozitul pe profit, impozitul pe venit, TVA, alte taxe si impozite;
- Informare permanentă privind modificările apărute în legislația financiar-contabilă și fiscală;
- Asistarea și reprezentarea în relațiile cu organele de control ale Ministerului Economiei și Finanțelor, ITM;
- Consultanță și asistență privind întocmirea Manualului de politici contabile specifice;
- Consultanță privind documentația pentru obținerea de credite și leasing-uri.
Înființare societăți
- Asistență pentru înfiintarea societățiii, în vederea alegerii unei soluții optime din punct de vedere fiscal și contabil;
- Întocmirea/depunerea documentației pentru înființarea societății la ONRC;
- Consultanță ulterioară înființării, cu privire la procedurile de înregistrare fiscală a societății comerciale la organul fiscal teritorial;
- Efectuarea/depunerea de modificări legate de documentele societății la ONRC.
Ai nevoie de ajutor?
Completează formularul și revenim cu cea mai bună ofertă pentru tine!