Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gifactro/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
Servicii de contabilitate si HR | GIF Accounting Technology

Serviciile noastre

  • Contabilitate financiară și de gestiune
  • Consultanță financiar-contabilă și fiscală
  • Personal, salarizare și Resurse umane
  • Înființare societăți

Contabilitate financiară și de gestiune

Servicii de contabilitate primară:

  • Emiterea și înregistrarea facturilor către clienți;
  • Înregistrarea facturilor primite de la furnizori;
  • Verificarea și reconcilierea soldurilor partenerilor (clienti și furnizori);
  • Întocmirea registrului de casă și a documentelor primare ce stau la baza întocmirii acestuia;
  • Întocmirea NIR-urilor, a bonurilor de consum, a notelor de transfer între gestiuni, a facturilor de ieșire și a avizelor de expediție sau de transfer între locații;
  • Întocmirea deconturilor de cheltuieli;
  • Verificarea corespondenţei soldurilor bancare cu cele înscrise în extrasele de cont;
  • Întocmirea, completarea, înregistrarea, îndosarierea documentelor ce constituie baza înregistrărilor contabile;
  • Întocmirea zilnică a registrelor contabile;

Servicii de contabilitate financiară:

  • Calculul impozitelor și taxelor datorate bugetului de stat privind: impozitul pe profit/ veniturile microîntreprinderilor; impozitul pe salarii și contribuțiile sociale aferente salariilor; taxa pe valoarea adaugată, dividende;
  • Întocmirea și depunerea declarațiilor fiscale privind: taxa pe valoarea adaugată, impozitul pe profit/impozitul pe veniturile microîntreprinderilor, salarii;
  • Raportarea către conducerea societății situația privind indicatorii de performanță, situația patrimonială, situația datoriilor restante, situația creanțelor neîncasate;
  • Evidența mijloacelor fixe;
  • Informarea periodică și permanentă a conducerii asupra modificărilor din mediul economic și fiscal;
  • Asistență și reprezentarea în cazul controalelor efectuate de către instituțiile publice din domeniu;
  • Întocmirea dosarelor de finanțare și de leasing;
  • Verificarea periodică a concordanței dintre impozitele și taxele datorate cu fișa pe plătitor;
  • Obținerea certificatelor fiscale, constatatoare în scopurile solicitate de client;
  • Întocmirea situațiilor financiare anuale și semestriale,

Servicii contabilitate de gestiune:

  • Evidența global-valorică, cantitativ-valorică a stocurilor, întocmirea balanței analitice a stocurilor;
  • Evidența analitică a obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe;
  • Înregistrarea cheltuielilor ocazionate de activitatea de producție, executarea de lucrări și prestări de servicii;
  • Determinarea costurilor prestabilite, determinarea costului efectiv de producție;
  • Asistență în întocmirea dosarului de inventariere;

Servicii de contabilitate financiară:

  • Raportarea privind modul de desfășurare a revizuirii și constatările identificate;
  • Asistență în rezolvarea problemelor constatate;
  • Corectarea erorilor de înregistrări contabile;
  • Corectarea erorilor de calcul privind impozitele și taxele;
  • Corectarea declarațiilor fiscale cu evidențele contabile și depunerea lor la administrația financiară;
  • Refacerea balanțelor de verificare.

Ai nevoie de ajutor?

Dacă nu știi exact care este cea mai bună soluție pentru tine, trimite-ne un mesaj pentru a programa o consultație GRATUITĂ!

Personal, Salarizare și Resurse umane

  • Calculul salarial;
  • Generarea statelor de plată, tichete de masă, fluturași de salariu;
  • Calculul concediilor medicale, concedii de odihnă, bonusuri, rețineri salariale;
  • Întocmirea și depunerea dosarului de recuperare a sumelor din concediile medicale de la Casa de Sănătate;
  • Întocmirea și depunerea dosarului pentru somajul tehnic;
  • Întocmirea si depunerea declaratiilor aferente salariilor;
  • Calcul și comunicarea impozitelor de plată aferente salariilor;
  • Întocmirea și completarea contractelor individuale de muncă;
  • Întocmirea tuturor actelor adiționale la contractul individual de muncă;
  • Întocmirea deciziilor de încetare a contractului individual de muncă;
  • Întocmirea și verificarea dosarelor de personal;
  • Întocmirea fiselor privind evaluarea salariaților;
  • Întocmirea fișei postului;
  • Întocmirea regulamentului de ordine interioară;
  • Întocmirea contractului colectiv de muncă;
  • Întocmirea adeverințelor de salariat;
  • Întocmirea rapoartelor pentru Institutul Național de Statistică;
  • Înregistrarea în ReviSal a contractelor de muncă, modificări, acte adiționale, încetări ale acestora;

Consultanță financiar-contabilă și fiscală

  • Consultanță privind reglementările naționale și internaționale, operaţiunile de import/export, codul vamal, evitarea dublei impuneri, tranzacţiile internaţionale;
  • Consultanță privind legislația financiar-contabilă și fiscală (impozitul pe profit, impozitul pe venit, TVA, accize, etc.);
  • Informare privind cuantumul si calculul obligatiilor de plată pentru impozitul pe venitul din salarii, contributii sociale, fonduri speciale, impozitul pe profit, impozitul pe venit, TVA, alte taxe si impozite;
  • Informare permanentă privind modificările apărute în legislația financiar-contabilă și fiscală;
  • Asistarea și reprezentarea în relațiile cu organele de control ale Ministerului Economiei și Finanțelor, ITM;
  • Consultanță și asistență privind întocmirea Manualului de politici contabile specifice;
  • Consultanță privind documentația pentru obținerea de credite și leasing-uri.

Înființare societăți

  • Asistență pentru înfiintarea societățiii, în vederea alegerii unei soluții optime din punct de vedere fiscal și contabil;
  • Întocmirea/depunerea documentației pentru înființarea societății la ONRC;
  • Consultanță ulterioară înființării, cu privire la procedurile de înregistrare fiscală a societății comerciale la organul fiscal teritorial;
  • Efectuarea/depunerea de modificări legate de documentele societății la ONRC.

Ai nevoie de ajutor?

Completează formularul și revenim cu cea mai bună ofertă pentru tine!

Alegeti valoarea: 0
Alegeti valoarea: 0
Deschide chat
Ai nevoie de ajutor?
Buna,
Cu ce te pot ajuta?